Microsoft Dynamics CRM Finland

Suomenkielistä tietoa Microsoftin asiakkuudenhallintajärjestelmästä

CRM Online kumppanien omaan käyttöön ilmaiseksi

Osana Microsoft Dynamics CRM 2011:n RTW (release to web) -milestonea eli suomeksi pilviversion julkaisua Microsoft on myös toteuttamassa lupaustaan tarjota CRM Onlinea  Microsoft-kumppaneille ilmaiseksi ja/tai alennettuun hintaan. Tietoja tarjouksesta löytyy tältä sivulta: http://offers.crmchoice.com/CRM-Online-for-Partners-Form-Offer .

Kumppanien etuudet luokitellaan seuraavasti:

  • Gold Certified Partner: 250 ilmaista CRM Online -käyttäjätiliä sisäiseen käyttöön, yli menevien hinta $19/kk/käyttäjä
  • Silver Certified Partner: 100 ilmaista CRM Online -käyttäjätiliä sisäiseen käyttöön, yli menevien hinta $19/kk/käyttäjä
  • Cloud Essentials / Cloud Accelerate -partnerit: 250 ilmaista CRM Online -käyttäjätiliä sisäiseen käyttöön, yli menevien hinta $19/kk/käyttäjä
  • Rekisteröity kumppani: ei ilmaisia tunnuksia, mutta alennettu hinta $19/kk/käyttäjä

Tarjoukseen tarttuminen tapahtuu täyttämällä lomake em. sivuilla, sisältäen mm. Microsoft Partner Network ID:n (MPN), jonka jälkeen Microsoft lupaa olla yhteydessä kyseisiin kumppaneihin lähiviikkoina. Koska mukana on myös kenttä olemassa olevalle CRM Online -organisaation URL:ille, kenties koekäyttöympäristöt ovat myös tämän kautta muutettavissa pysyviksi tilauksiksi kumppanin omaan käyttöön. Kannattaa huomata, että asiakkaan koekäyttöihin tästä CRM Online -ympäristöstä ei siis ole sallitua lohkoa erillisiä aliympäristöjä, vaan näihin on käytettävä aiemmin kuvattua trial-prosessia. Tarkempia tietoja CRM Online kumppanitarjouksesta löytyy tästä dokumentista.

Mutta hetkinen, eikös ”Gold Certified Partner” -käsitteen pitänyt olla jo historiaa? Uuden Microsoft Partner Networkin myötähän tilalle astuivat kompetenssikohtaiset Gold Competency ja Silver Competency -termi, joissa setifioidutaan yhteen tai useampaan kompetenssialueeseen. Miksi kampanjasivulla yhä viitataan vanhoihin käsitteisiin? No, tuosta tarkentavasta dokumentista löytyy onneksi selvitystä asiaan ja mm. vastaus kultakumppani/kultakompeteknssi-kysymykseen. Ei se uudelleen brändääminen taida olla helppo juttu kenellekään 😉

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

w

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: